Problemen met wachtwoord wijzigen?

Heeft u problemen met het wijzigen van uw wachtwoord? Raadpleeg dan onderstaande informatie.

Reset token verlopen?

Start opnieuw de procedure om een wachtwoord te wijzigen (klik op link). U ontvangt dan wederom een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Nieuw wachtwoord aanmaken is gelukt maar kan alsnog niet inloggen

Automatisch inloggen op websites doordat het internetprogramma het wachtwoord onthoudt, is makkelijk echter kan het ook problemen opleveren indien een wachtwoord wordt gewijzigd. Zelfs nadat u uw wachtwoord correct hebt gewijzigd, kan in uw browser het eerder opgeslagen/oude wachtwoord worden ingevuld op de inlogpagina van MijnVBO.nl door uw browser of wachtwoordmanager.

Hulp nodig bij oude wachtwoorden verwijderen uit uw browser? Ga naar ‘tip: opgeslagen wachtwoorden wissen’

Ik ontvang geen e-mail om het wachtwoord te wijzigen

Om te voorkomen dat u ongewenste e-mailberichten (spam) ontvangt, blokkeert een aantal providers/mailservers berichten die afkomstig zijn van afzenders waarvan het e-mailadres niet in het adresboek van de ontvanger staat.

Ons e-mailadres toevoegen als veilige afzender
  • Voeg het domeinnaam @vbo.nl en/of ledenservice@vbo.nl aan lijst met ‘Vertrouwde/Veilige afzenders’
  • Voeg het domeinnaam @vbo.nl en/of ledenservice@vbo.nl aan uw adresboek
Hulp nodig bij toevoegen aan lijst met veilige afzenders?

E-mail nog steeds geblokkeerd/niet ontvangen? Neem contact op met de beheerder en/of provider van uw mailserver. Indien bovenstaande oplossingen niet voldoende zijn, dan wordt het e-mail geblokkeerd door uw eigen mailserver. De beheerder van uw mailserver kan de hierboven vermelde domeinnaam alsnog toevoegen aan ‘Veilige afzenders’.

Algemene tip bij inloggen of wachtwoord aanmaken

Ik heb een ander probleem

Voor alle overige problemen met wachtwoord wijzigen op MijnVBO.nl neem contact op met VBO Makelaar, via ledenservice@vbo.nl o.v.v. uw lidnummer.